Rozdanie na blogu


Witamy wszystkich,
Jak widać lato w pełni, na pewno wiele z was ma jeszcze przed sobą w planach wakacyjne podróże czy weekendowe wycieczki wspólnie z znajomymi. Na pewno każdej młodej osobie przydadzą się baleriny - espadryle pasujące do letnich stylizacji. Zorganizowaliśmy konkurs wraz z sklepem internetowym www.modamiraz.pl gdzie do wygrania jest jedna para butów spośród trzech zaproponowanych poniżej.

Dostępne rozmiary:
Czarne espadryle (rozmiary od 36 do 41)
Kwiatowe espadryle (rozmiary od 36 do 40)

Co trzeba zrobić?

2.  Polubić fanpage MODAMIRAZ  
3. Udostępnić zdjęcie konkursowe
4. Napisać pod tym postem krótki komentarz z odpowiedzią  na pytanie:
  
"Które espadryle wybierasz na wakacje i dlaczego"?
Odpowiedź / Imię i pierwsza litera nazwiska / e-mail 

+++

Edit - Wygrała pani Janina
http://kasialedwon.blogspot.com/2013/08/wyniki-rozdania-na-blogu-z-modamiraz.html 










Regulamin:



1.Fundatorem nagród jest sklep ModaMiraz.pl, współpraca z blogiem kasialedwon.blogspot.com

2.Wszystkie nagrody są nowe

3. Rozdanie trwa od 25.07 do 03.08.2013 do godz. 23:59

4. Do 3 dni od zakończenia rozdania wraz z przedstawicielem firmy wybierzemy najciekawszy opis stylizacji.

5.Szczęśliwiec zostanie  poinformowany mailowo o wygranej ( będzie również informacja na blogu)

6.Wygrana osoba ma 5 dni od ogłoszenia wyników na kontakt, w przeciwnym razie będzie trzeba wybrać kolejną osobę która wymyśliła najkreatywniejszy opis.

7.Uczestnikami rozdania mogą być również osoby niepełnoletnie

8.Nagrodę wysyłamy tylko na terenie Polski.
9. W rozdaniu można brać udział jeden raz
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu z jednoczesnym poinformowaniem uczestników
11.  W przypadku niedostępnego rozmiaru osoby która wygrała, wygrany otrzymuje dostępny wzór.
12. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz regulamin i zasady wyżej wymienione
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)  

54 komentarzy :

  1. Marta L, martita160688@o2.pl, Podobałyby mi się te czarne do stylizacji a la marynarskiej - dzinsy i biała koszulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina K. karolina00114@interia.eu Moim zdaniem najlepsze wydają się buty nr. 2, kwiatowy motyw modny z resztą w tym sezonie sprawdzi się w niejednej stylizacji :) np. Biała koszulka, szorty dowolnego koloru i właśnie te baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Angelika S, andziasz96@o2.pl
    Wybrałabym espadryle nr 3 w kwieciste wzory, ponieważ głównie w mojej szafie goszczą jasne kolorki i pastele. Taki akcent na pewno doskonale wkomponowałby się w całość ubioru oraz dodałby uroku i delikatności. Bo właśnie delikatne rzeczy są najładniejsze, wygląda się wtedy nieskazitelnie, może i nawet uda nam się osiągnąć wizerunek aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź /
    Wybieram espadryle nr 2, bo idealnie będą pasować na mój wyjazd wakacyjny we wrześniu. Jadę do Międzyzdrojów, a tam jest cudowne molo, na którym będę mogła pokazać się w tych pięknych bucikach.

    Imię i pierwsza litera nazwiska / Agnieszka B.
    e-mail / miraga@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Espadryle nr 3 skradły moje serce!
    Numer 3 = 3 powody, dla których wybieram je na wakacje:
    UNO: kwiatowy wzór jest piękny, kobiecy, delikatny i kojarzy mi się własnie z latem...Przywodzi mi na myśl spacery w mojej ukochanej nadmorskiej Stegnie. Te ciepłe wieczory, rozgrzane ciała, ja w zwiewnej białej sukience, muzyka w oddali, grono przyjaciół śmiejących się z byle czego i ukradkowe spojrzenia spod rzęs przeznaczone tylko dla Niego...
    DUE: o tej porze roku stawiam na ciepłe kolory - rozgrzane słońcem czerwienie, pomarańcze, żółcie...Buciki nr 3 najbliższe są więc memu sercu.
    TRE: Ach, ile ja mam w głowie stylizacji z nimi w roli głównej! Biała lniana sukienka i ONE. Krótkie postrzępione szorty i ONE. Widzę siebie, jak idę po molo w łososiowej spódnicy maxi, a na nogach są ONE! Chciałabym w nich wracać do lat 60-tych emanujac kobiecością, do szalonych lat 90-tych jako zawadiaka i nosić je na luzie jako współczesny "casual style"...
    Na pewno byśmy się zaprzyjaźniły!

    Marta P.
    zytkamarta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Piękne, piękne!" - to była moja pierwsza myśl po ujrzeniu espadryli nr 3. "Ach, jakże by mi się przydały na wakacje!"
    A wszystko dlatego, iż popełniłam ostatnio jeden zasadniczy błąd - na dłuższy spacer z ukochanym wnukiem poszłam na ob-ca-sie. W pewnym momencie maluch z łobuzerskim uśmiechem pognał w siną dal, krzycząc ochoczo: "Baba, baba, goń!". Gdy zasapana, spocona (lipiec wszak mamy) i bogatsza o jeden odcisk dogoniłam go wreszcie - stwierdził w swoim języku dwulatka, iż za rękę z babcią to on chodzić nie będzie, więc wyścig zaczął się na nowo...Na horyzoncie z ulgą ujrzałam plac zabaw ("Uff, wreszcie usiądę na ławce, a on niech sobie fika") i pokuśtykałam za wnukiem w jego kierunku. Niestety na placu zabaw mój mały łobuz wybierał co wyższe drabinki do wspinania się na nie, więc mój plan odpoczynku na wygodnej ławce szybko odszedł w zapomnienie. Musiałam stać przy drabinkach, asekurować malca i co jakiś czas go z nich ściągać - ku jego wielkiemu niezadowoleniu (którego nie omieszkał werbalizować).
    Tego dnia postanowiłam, iż był to ostatni raz, gdy towarzyszem naszych spacerów był obcas.
    I wtedy weszłam TU i zobaczyłam te piękne buciki.
    Wybieram espadryle nr 3 na wakacje, gdyż stawiam na wygodę oraz dlatego, iż kwiatowy wzór trafia stuprocentowo w mój gust! Jest delikatny, kobiecy, nienachalny i tak wspaniale pasuje właśnie do lata. Mogłabym ganiać w espadrylach za moim urwisem po wszystkich placach zabaw w mieście i nie musiałabym martwić się o odparzenia czy odciski. Mogłabym zestawiać je z jasnymi, letnimi sukienkami i trzepoczącymi na wietrze lnianymi spodniami (mam takie w kolorze kawy z mlekiem, uwielbiamy się!). Mogłabym iść w nich na kawę z koleżanką i do córki w odwiedziny. Mogłabym robić w nich zakupy i nie martwić się o to, czy obciążona dodatkowymi kilkoma kilogramami nie będę co chwilę potykała się na naszych chodnikach.
    Mogłabym też wziąć je na planowane we wrześniu wakacje nad morzem i chodzić w nich po nadmorskich deptakach...
    Tyle mam pomysłów na nie!
    Dajcie nam się poznać:)
    Szczęśliwa babcia

    Janina P.
    jankapazio@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram espadryle nr 2. Czerń to klasyka, a ja jestem wierna klasyce jak mój pies jest mi wierny. Przy wyborze ubrań czerń to dla mnie baza, na której "buduję" resztę stylizacji, dobieram pastelowe naszyjniki, kolorowe torebki... Nie raz się śpieszę, muszę szybko wyjść z domu, bez wahania zabierałabym wtedy te czarne buciki - pasują do wszystkiego, kolor jest praktyczny a co najważniejsze to nie żadne koturny czy szpilki, więc wieeeelka przysługa dla mojego kręgosłupa i nóg :)

    Bernadetta Julia T.
    blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram numer 2, poniewaz moje nogi są grube i w większości tego typu butów wyglądają, ze są za wielkie. Wielkością mozna by je porównąc do stóp Yeti. Jednak jak zapewne wszyscy wiemy, ciemne kolory wyszczuplają optycznie nie tylko figurę jak i nogi. Dlatego dla mnie ten waraint jest najlepszy./ Klaudia K/ miniteshi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Lubię i udostępniam na FB jako Aniela M.

    Wybieram espadryle nr 2.
    Dlaczego? Bo mnie urzekły mnie swoją niewymuszoną elegancją i bezpretensjonalnością;
    W swojej prostocie kryją urok i uniwersalność.
    Doskonałe uzupełnienie letniej, barwnej i zwiewnej stylizacji :)
    Nie krzyczą: "tu jestem!", ale mówią "to jest styl, który lubię" - i ja też TO LUBIĘ!


    Magdalena M
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Justyna Z justa01994@op.pl
    Wybieram czarne espadryle rozmiar 38, wybieram je dlatego, że są urokliwe jak mały bobas, eleganckie jak Królowa Elżbieta, i przyciągają jak 200zł :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram buciki nr. 2, ponieważ jako, że są one koloru czarnego pasują do wszystkiego. Są to buty idealne, gdyż można je ubrać i na spacer z ukochanym, i na spotkanie z rodziną, jak i na przejażdżkę rowerem ;) uwielbiam buty tego typu, dlatego że pasują do sukienek jak i do spodni ;) są to buty wymarzone przeze mnie, a trudno było mi je znaleźć !
    Martyna G., tynka1998@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bernadetta B.
    bernadetaaa@interia.pl

    Czarne espadryle (nr 2)

    Uniwersalizm je cechuje,
    czerń do wszystkiego wręcz pasuje.
    Idealne byłyby do opalonej na bałtyckim molo skóry,
    a także na koncert w Krynicy Kiepury.
    Pasowałyby też do góralskiego szarpanego
    doskonałe też na spacery po urokliwych miejscach pojezierza mazurskiego.
    Czarne espadryle na wakacje bym wybrała,
    na wiele okazji bym je zabrała.
    Modne i wygodne są zdecydowanie,
    dlatego tu klikam z nadzieją na ich otrzymanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia B.
    sylviaaa100@interia.pl

    Espadryle nr. 1 kwiatowym wzorem mnie zachwyciły,
    me serce w szybsze bicia ruchy wprawiły.
    To właśnie te buciki na wakacje bym zabrała,
    dzięki nim "trendy lady" się stała.
    Na wakacyjne wojaże idealnie pasują,
    nic dziwnego, że coraz częściej panie je kupują.
    Wygodne, kobiece i stylowe-
    wyśmienite połączenie,
    posiadać Espadryle to moje marzenie!
    Stópka w nich zgrabnie się prezentuje,
    a taki bucik wygodę gwarantuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Które espadryle wybierasz na wakacje i dlaczego"?

    Uwielbiam espadryle. To moje ulubione buty.
    Ja swój jeden bucik mam zepsuty...
    Na wakacje espadryle czarne z nr 2 wybieram,
    pasują do mnie, ja czasem kiepski humor miewam.
    Nie lubię kolorowych butów, jestem poważna,
    ja nie jestem taka, jak dziewczyna każda...
    Lubię magię, tajemnicę, książki czytam,
    dlatego o nic nikogo nie pytam!
    Czarne espadryle pasują do czarnych spodni,
    nie bójcie się, nie popełnię żadnej zbrodni ;)
    Lubię wszystko, co czarne, zawsze tak miałam,
    szkoda, że w życiu nie dostawałam tego, co chciałam.
    Myślałam, że nie potrafię marzyć, a jednak to się zmieniło.
    Zdjęcie z czarnymi espadrylami mnie zachwyciło!
    Wierzę, że mając na stopach takie buty,
    szybko znajdę pracę, może wcześniej niż w lutym?
    Obecnie jest mi ciężko, obecnie jest mi źle,
    ale ja ciągle mam nadzieję i nie poddam się...



    Odpowiedź / Imię i pierwsza litera nazwiska / e-mail

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram kwiatowe espadryle nr 1.
    Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, jeśli ktoś mnie dobrze zna. Nieważne czy to zima czy lato, ubieram się kolorowo, zawsze. To tak jakby mój znak rozpoznawczy. To nic, że mam handrę, złoszczę się, nudzę, a może wręcz przeciwnie, mam cudowny humor. Zawsze ubieram się kolorowo i dlatego bym wybrała te buty. :) Są cudowne!

    Aga I.
    rekonstrukcja89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dagmara W.
    nati45@vp.pl
    Wybieram espadryle nr 2, kolor uniwersalny i mało brudzący, a takie przydadzą mi się na wycieczki w Bieszczadach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Komisjo Konkursowa! Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyznanie mi espadryli z wdzięcznym nr 1, w ilości: 1 para, w rozmiarze 39.
    Moją prośbę motywuję krótką listą BARDZO ISTOTNYCH POWODÓW:

    1. Niektórzy kochają jak kwiaty we włosach targa im wiatr, a ja chcę mieć kwiaty na stopach!
    2. Dzięki nim moje stopy każdego dnia będą miały życie usłane różami, a każdy ich krok będzie lekki i subtelny niczym płatki fiołków!
    3. Wreszcie przestanę "molestować" męża, by przynosił mi kwiaty, bo będę miała je na własność i to na stopach! :)
    4. Kocham styl hippie, czym zaraził mnie mój hippie – tata. Zawsze twierdzę, że powinnam była urodzić się 20 lat wcześniej, by kochać się w Jimmim Paige'u, patrzeć jak rodził się Woodstock, nosić dzwony z dziurami i takie buciki jak te espadryle!
    5. Kompletnie nie mam ręki do kwiatów i ani doniczkowych, ani ogrodowych u mnie nie uświadczysz, mimo że kwiaty kocham! Latem zrywam polne prosto z łąki, a mając takie buciki będę miała wreszcie jakieś kwiatki w domu! :)
    6. Każda kobieta kocha kwiaty – bez dwóch zdań – a mając je na sobie czuje się bardziej kobieca. I ja chcę się tak poczuć dzięki tym ślicznym espadrylom!
    7. Na co dzień dbam o dom, dwójkę dzieci, męża i to ich potrzeby są zawsze nr 1. Może tym razem ktoś spełni jedno moje maleńkie marzenie w postaci troszkę zwariowanych bucików w kwiatki?...

    Wyrażam nieustającą nadzieję, że moja prośba spotka się z pozytywnym rozpatrzeniem przez Wysoką Komisję. Mam nadzieję, iż moja motywacja przemówiła zarówno do wyobraźni, duszy jak i serca Szanownej Komisji. Moja wyobraźnia, dusza jak i serce są w każdym bądź razie przepełnione marzeniami o kwiecistych espadrylach...

    Aleksandra G.
    szymusiowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Maria P
    mania71@interia.pl
    Bardzo mi się podobają espadryle nr 2. Przydały by się na mój pierwszy od "Bożej dawności" tygodniowy wyjazd w Bieszczady, który wygrałam na Facebooku, a szkoda zmarnować taką szansę. Butki są wygodne i śmigałabym w nich właśnie tam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 wybieramy bo sie nia zachwycamy nogi w niej piekne mmay i do tanca zachecamy a sprobowac chcemy wiec dwjeczke na nozki zakladamy i super w nich wygladamy wiec je zgarniamy
    emilla.2421@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Choć nie wyglądam jak modelka
    choć ma stópka jest taka wielka
    Pragnę ładnie się ubierać
    i mężczyzn onieśmielać
    Czarne espadryle z pewnością mi pomogą
    podążać za dzisiejszą modą
    Rozm 41 i piękne wykończenie
    sprawią że poczuję się jak w niebie
    Model ten jest wyjątkowy
    bo z myślą o moich wielkich stopkach stworzony.
    Wakacje z espadrylami
    sprawią że pogodzę sie ze swoimi WIELKIMI stopami;)

    sciecwierz@wp.pl (kolor czarny rozm 41)

    OdpowiedzUsuń
  23. wanda.skotarczyk@op.pl
    buty w kolorze czarnym
    Dlaczego te buty powinny być moje?
    z pewnością mój wiek ma przywileje swoje
    Nie chcę litości ani współczucia
    czuję się dobrze jako babcia lecz to moich marzeń nie wyklucza
    Moje pragnienie jest tak łatwe do spełnienia
    a są to buty które obudziły młodości mej wspomnienia
    We współczesnym świecie buty niekiedy śmieszą
    kobiety noszą męskie a faceci na obcasach kobiety peszą
    Co się stało z prawdziwymi butami?
    tymi do chodzenia nie z żadnymi bayerami
    Butki o które gram
    są idealne i to bez dwóch zdań!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Julia Małgorzata Sternik
    emwww@wp.pl

    Wybieram espardyle nr 3. A dlaczego? To proste.. spośród tych trzech modeli, moim zdaniem ten najbardziej przykuwa uwagę. Kwiecisty, kobiecy wzór, idealnie pasuje do zwiewnych sukieneczek, które można założyć latem na spacer. Jak każda kobieta, uwielbiam buty i sądzę, że te sprawiły by mi ogromna radość z noszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ZDECYDOWANIE NR 3 , SĄ PIĘKNE KORALOWE, DO TEGO WE WZÓR KWIATOWY ...
    DO KAŻDEJ KREACJI PASUJĄ , NIC SWEJ NOSICIELCE GRACJI NIE UJMUJĄ ...
    CZY NA ROWER , CZY DO MINI , ZAWSZE BĘDĄ PIĘKNIE SIĘ NOSIŁY ...
    A JA LUBIĘ WYGODĘ I ELEGANCJĘ , NIE KONIECZNIE W LECIE NA SZPILCE CHODZĘ...
    MYŚLĘ ,ŻE SPASUJĄ MI I STWORZYMY DUET ZNAKOMITY :)
    A to mała prezentacja http://www.youtube.com/watch?v=-F6WApJ47as&feature=youtu.be



    Anna S
    aniastawowa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie nr.3 pasuje.
    Idealny look mi nadaje .
    Z nimi w wakacje błysnę ,
    stylem.Nie będę potrzebowała
    już porad w TNN-STYLE.
    Teraz już wiem,że gdybym je miała,
    zaszła bym daleko,nie ważne...Że sama ;)
    Agnieszka M.
    agmolek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybieram wzór kwiecisty nr 1, bardzo mi się podobają powinny pięknie wyglądać na opalonych nogach zarówno do zwiewnej letniej sukienki jak i do białych lub jeansowych rybaczek:)
    Imię i pierwsza litera nazwiska Beata Sz.
    e-mail bepsz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybieram kwiatową 3 ,ponieważ jak lato to kwiaty.Wygodne na piesze letnie wycieczki ;)
    Katarzyna W.
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuje jako anusia12346
    anibarpiomar@wp.pl

    nr 3 wybieram :) kurcze kwiaty sa modne i na tych butkach mi się podobają bo za nic w swiecie nie chciałabym założyć kwiecistej sukienki która dla mnie w moim wyobrazeniu jest babcina wogóle kwiaty ubrania w kwiaty wgmnie są babcine - moja babcia zawsze tak chodziła ubrana i tak mi się utarło ale te buciki mi się mega podobają i napewno są super wygodne a biegając za moimi łobuzami musze mieć coś wygodnego i szybkiego do ubierania i zdejmowania :) sa mega :) bardzo chciałabym stać się ich włascicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybiorę te pierwsze niczym letnia łączka gdzie ponad kwiatami słychać bz bz bączka, gdzie maki, stokrotki, bodziszek czaruje i wenę na fraszkę w myślach w mig szykuje. Włożę je do dżinsów czy letniej sukienki, do krótkich spodenek, ach z uśmiechem wielkim. I białą koszulkę na pewno i w drogę, "kasialedwon.blogpost.com" czy prosić je mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Alena D.
    alena.dubrowskaja@wp.pl
    Wybieram espadryle nr 1, zachwyca mnie ich wzór i kolorki, które cieszą nie tylko oczy, ale i duszę ;) Będą idealnie pasować do mojego kombinezonu w kwiatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kasia o.
    kajkabajka@hotmail.com
    nr 3 mi wpadł w oko ,bo uwielbiam kwiaty w każdej postaci :) espadryle są mało widoczne na ulicach ,a szkoda ,bo są i wygodne i bardzo kobiece !

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybieram espadryle nr 3, ponieważ moja żona ostatnio ma hopla na punkcie wszystkiego co w kwiaty ;]

    Łukasz O.
    okruszkolukasz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram espadryle nr 3 dla swojej lubej idealnie pasujące do zakupionych przez nią ostatnio spodenek ,byłaby nimi z pewnością zachwycona,letnie ,wygodne czegóż chcieć więcej
    Eryk M
    maniutek83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybrałabym nr 2 bo to kwintesencja kobiecości z nutką seksapilu, namiastką ekskluzywności i synonim dobrego gustu. To magiczne pantofelki które dodają kobiecie pewności siebie i wyzwalają uśmiechy na twarzach szczęśliwych posiadaczek. Są jak czekolada - uzależniają, jak dobra muzyka - uszczęśliwiają, jak piękna pogoda - nastawiają optymistycznie i aż chce się w nich wyjść i pokazać je światu. Marlin Monroe mawiała "Daj kobiecie odpowiednie buty a podbije w nich świat" - czyżby miała na myśli te buciki?

    Anka K.,

    ankakrz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. wybieram numer 1, ponieważ te buciki idealnie nadają się na upalne i słoneczne lato, a jeśli lato to.... oczywiście kolory i magia wzorów ! :) A każda kobieta lubi na swój sposób rzucać się w oczy, a te pantofelki idealnie się do tego nadają :)

    Karolina D.
    lolapop10@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram Czarne espadryle ponienaż bardzo mi się podobają, uważam że z pewnością przydadzą się na maturę i przynosą mi szczęście :)

    Agata N

    2xagataagata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wybieram espadryle nr. 3, ponieważ takie kwieciste wzory bardzo pasują mi!:)

    Aneta O.
    lubiebigosss@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Espadryle nr 3 są mi niezbędne do urzeczywistniania mojego hobby. A jest nim… włóczykijowanie :) Ale po kolei. Od zawsze uwielbiałam Włóczykija. To postać wyjątkowa, blisko związana z naturą, kryjąca w sobie tajemnicę i jednocześnie obietnicę podróży, przygody. Włóczykij jest bliski memu sercu. Podążając jego śladem, uwielbiam odkrywać nieodkryte miejsca w moim mieście, szukać natury nieskażonej cywilizacją. Niczym mały wędrowiec przemierzam znane ścieżki wzdłuż i wszerz, znajdując obszary zapomniane, ale przepełnione prawdziwym pięknem. Pięknem wyrafinowanym, dla koneserów. Nadchodzące lato sprzyja moim szalonym wojażom, eskapadom w nieznane. Aby jednak dotrzeć w te magiczne miejsca, potrzebuję wygodnych butów. Mam nadzieję, że trafią do mnie, gdyż razem przeżyjemy mnóstwo przygód :)

    Mariola W.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wybieram espadryle numer 3, piękny kwiecisty wzór byłby świetnym uzupełnieniem letnich stylizacji. Dobrałabym do nich dżinsowe spodenki i koralową albo miętową mgiełkę, do tego czarna torebka, bo ja taka aż odważna nie jestem żeby ubierać się w całości kolorowo: ) Oczywiście „obwiesiłabym się” też trochę biżuterią, na przykład w kolorze bluzki, całość nie przytłoczyłaby a wręcz przeciwnie - wyeksponowałaby moje espadrylki:) W takim stroju można śmigać na nawet po szlakach górskich, a ja osobiście ubrałabym go na wieczorny spacer brzegiem morza, bo espadryle to przecież nie sandałki, więc nie wsypałby mi się piasek, espadryle to też nie szpilki które by mi mogły utknąć w piasku, a nie daj Boże po deszczowym dniu. Dlaczego nie czarne, klasyczne? Mam w szafie już czarne balerinki, a brakuje mi takich butków, które dodadzą lekkości, uroku czy to w pochmurne (radosny, kwiecisty wzór na pewno odgoniłby ciemne chmury) czy słoneczne dni(radosny wzór=radosne Słońce) :)



    Fb/Katarzyna Kate
    panipieguska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Magdalena J
    Magdalena Jezierska fb
    email - madzia3991@interia.eu
    odp - wybieram espadryle nr 2, ponieważ są w uniwersalnym kolorze a takie rzeczy właśnie lubię - to że nie są kwieciste nie zmienia faktu że są wakacyjnymi obuwiami a że wybieram się na wakacje to takie buty byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lajlin zdjęcie konkursowe na http://p-a-n-d-n.blogspot.com/

    Które espadryle wybierasz na wakacje i dlaczego ? Wybieram baleriny nr 1 ponieważ pasowałyby do mojej koronkowej sukienki która ma bardzo podobne kwieciste wzory do tych balerin ;) Byłyby idealne na letnią pogode i wieczorne przechadzki ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Polubione i udostępnione wg wskazań :-)
    Wybieram kolor czarny, bo uwielbiam połączenie bieli i czerni :-)
    m-kosmetyki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Wybrała bym buty nr.3. Buty w kwiaty wyjątkowo kojarzą mi się z wakacjami i słoneczną pogodą:). Poza tym takie buty pasują do letnich stylizacji np.sukienki w kwiaty i jakiegoś kolorowego sweterka.
    Martyna S.
    E-mail- Marti450@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wybrała bym buty nr.3. Buty w kwiaty wyjątkowo kojarzą mi się z wakacjami i słoneczną pogodą:). Poza tym takie buty pasują do letnich stylizacji np.sukienki w kwiaty i jakiegoś kolorowego sweterka.
    Martyna S.
    E-mail- Marti450@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wybrałabym nr 2. Dlaczego? Ponieważ są ciemne i do wszystkiego by pasowały. A poza tym nie lubię różno kolorowych bucików.
    a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wybrałabym nr. 1, ponieważ pasują w sam raz do mojej zwiewnej, kwiecistej sukienki. Już sobie wyobrażam taki zestaw + kolorowy makijaż i pastelowy kolorek na paznokciach. Są genialne, marzenie! :D
    Na fb lubię jako fp: czytamysobie.blogspot.com (Anna S.)
    Udostępniłam zdj :) Pozdrawiam! annaszuba@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Monika K.
    olunia1881@wp.pl
    Wybieram nr 3 Uwielbiam kwieciste motywy i żywe kolory, a te właśnie takie są :) Pasują do spodni jak i spódnicy. Idealne na spacery, piknik na łące czy wyjecie z przyjaciółmi :) Nie będę się rozpisywać jakie są śliczne i cudowne, bo chyba każdy widzi że takie są :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Daniel M.
    danmiko@wp.pl

    Zerkam… Czy to miraż, czy letnia fatamorgana?
    Chodźże tu do mnie bliżej, Kobietko kochana…
    Przyleciała, by zobaczyć sławetne espadryle,
    Stwierdzając, że latem inne zostają w tyle… :)

    Które, jako laik męski z uśmiechem spytałem,
    „Pogłówkuj!” – rzekła – głupią minkę miałem.
    Hipisem mnie niegdyś z błogością nazywała,
    W botkach kwiatowych, pójdziesz, moja Mała!

    Impresja jakowaś radosna na mężczyznę zstąpiła,
    Fantazja ulotna zmysły jego nawet wyostrzyła!
    Kobieta sierpniowa, letnią łąką soczystą otulona,
    Przed oczyma obraz cudowny… najmilejsza Ona!

    Na spacer słoneczny z lubością razem się wybiorą,
    We wzorzystą i lekką spódnicę ciało Jej ubiorą.
    Tam maki zakwitną ekspresją ognisto-czerwoną,
    Czernią cnej materii z maestrią, gracją podkreśloną.

    Koronka bluzeczki łąkę przepastną przypomina,
    W redsie oczko zaś błądzić niecierpliwca zaczyna!
    Zieleni wiatrem espadryle wspomniane uczynione,
    Biżuteria w sutaszu brodzi, w natury koronie…

    Kwieciste dodatki do tego z pewnością dobiorą,
    I w asyście kwiatów wianka pewno się pobiorą. :)
    Panią Kasię i Miraż Modę na świadków poprosimy,
    Życie czyjeś jak bajkę z wdziękiem ukwiecimy!

    Bo w tej swojej wyobraźni „wpłynąłem na suchego przestwór oceanu…”. :) Wieszcz Adam w taki właśnie sposób opiewał uroki Akermanu. „Ziemia! Nareszcie zieleń lądu! ”- krzyczał zaś zapewne do towarzyszy, odkrywając nowy ląd, sławny podróżnik Krzysztof.
    Co za Wariat! Miał espadryle wybrać, a on miłością do Mickiewicza i Kolumba razem wziętych zapałał??? Spokojnie, wszystko ma swój sens, początek i koniec - życie, myśl, a nawet… espadryle. Te, którym na imię numer 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybieram nr 2 czarne bo do klasyki zawsze mi blisko a te espadryle mają wszystko co lubię a czarny kolor hołubię
    krystynasm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wybieram espadryle nr 2:) Nie będę tutaj wymyślać wierszyków, rymowanek i innych kombinacji. Napiszę prosto z serducha. Otóż nie spotkałam jeszcze tak cudownych butów. Zawsze na mojej półce gościły zwykłe baleriny które najczęściej były bardzo nie wygodne:) W tych ekspadrylach widzę lekkość i ulgę dla moich nóg. Czarny kolor sprawdzi się w każdej stylizacji a najbardziej przydałyby mi się w czasie studiów gdy będę przemierzać kilometry i potrzebowałabym tak wygodnych butów :) Uwielbiam, pragnę chcę ! :)


    Weronika K.
    juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń